miercuri, 13 iunie 2012

Statusuri de suparare

Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe
Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi....


Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..



incep sa te urasc pt k m-ai umplut de vicii.fumez clipe k si km as fuma sentimente,beau vise k si km as bea sperante..u m-ai facut sa urasc viata si tot ce are legatura cu ea.tie iti datorez clipele desarte in kre am asteptat sa apara ceva mai bun in viata mea.in tine am avut incredere si am sperat k nu o sa ma parasesti.dar si u la randul tau te'ai dovedit a fi doar un vis trecator in viata mea lipsita de importanta.datorita tie am invatat sa urasc si iti multumesc pt acest sentiment..m-ai facut sa imi pierd speranta in orice si oricine atunci knd totul era mai frumos in viata mea...de aceea tin sa-ti multumesc pt k m-ai invatat sa urasc cu toata fiinta mea..akm datorita tie nu mai pot avea incredere in nimeni :((



Va veni o data vremea cand in urma vei privi... ai vrea sa reinvie toate bucurii si nebunii... dar trecutul se ascunde, nu mai vine NICIODATA numai amintirea spune ca... "Asa a fost o data!"



timpul va trece...eu voi incerca sa uit...dar nu pot lasa in urma tot ceea ce intre noi a fost odata...in adancul inimii mele inca mai tin la tn




Nu merita sa plangi pentru nimeni, iar cei care merita nu te vor face sa plangi.



cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i lasat sa plec


Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi`au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine ...






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu