miercuri, 13 iunie 2012

Statusuri versuri

1. te`am intalnit in cimitir....
aveai p piept un trandafir...
pe petala lui scria....
te iubesc..nu ma uita.... 

2.Sa nu ma intrebi iubitul meu,
In lipsa ta daca mi-e greu,
Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,
Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,
Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,
Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,
Sa nu ma-ntrebi daca mai pling,
Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,
Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,
Si suferinta si tristetea;
Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,
Nici daca am cunoscut iubirea,
Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,
In jur de pot sa mai privesc,
Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,
Nici daca vad pe cer ca-i soare,
Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,
Frumosul meu cu suflet bland,
La orce-ai vrut sau vrei sa sti,
Raspunsuri,inger vei primi,
In lipsa ta mi-e greu iubire,
Iubesc,traiesc an amintire,
De chipul tau ami este dor,
Eu fara tine vreau sa....mor,
In noapte lacrima-mi ascund,
De dragul tau iubire pling,
Cu tine-n gand adorm cu greu,
In vis apari mereu mereu,
Cei frumusetea?chipul tau,
Cei suferinta?dorul meu,
Cei tristetea?viata mea,
De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,
Ca am putut sa te cunosc,
Sa te ating suflet frumos,
Si am putut sa-ti simt iubirea,
Si am aflat ce-i fericirea,
Daca zimbesc o fac prin lacrimi,
Daca privesc nu-s ochii mei,
Ca nu mai am lumina inger,
De cand te-ai departat de ei,
Nu stiu,nu vad daca e soare,
Nimic acum nu are rost,
Secunda fara tine doare,
A fost frumos,frumos...... a fost!

3.Un carbune aprins
E usor de stins
O dragoste adevarata
Nu se stinge niciodata

4.Cum E Cand Persoana IUBITA te ignora....
cum e cand pe ce-l care-l placi pe alta o adora
INIMA iti PLANGE dar nu ai ce sa faci
iti vine sa URLI dar te abti si Taci



Atunci cand o saruta INIMA iti frange
tu plagi si SUSPINI cu LACRIMI de SANGE
pe ea o URASTY dar pe el il IUBESTY
pe el il IUBESTY dar pe ea o URASTY




Tu ti mult la el chiar il IUBESTY
dar cand il vezi cu ea pe tine te URASTY
te URASTY pt ca ai gresit
IMENS cand te-ai INDRAGOSTIT

5.> I love you atat de tare
> Incat I believe ca mor,
> You are so incantatoare
> Oh, my dear, cat te-ador.
> When I go la brat cu tine
> Ma simt very magulit
>Ca are looking toti la mine
> Oh, I'm so, so fericit.
> All ar fi atat e bine .
> But you see, nu-i chiar asa
>Caci I tell ce simt in mine
> Dar tu smile si smile intr-una
> And I think ca spun traznai.
>Please don't face pe nebuna
> Si mai look in ochii mei.
> Understand? I love you draga
>Cum the hell sa-ti mai vorbesc
> You are totul pentru mine
>And I want sa te-ntalnesc.
> But is difficult, vezi bine
> Caci your mother is pe faza
> Si din five in five minute
>Carefully te controleaza

6.invata sa iubesti knd inima ti-e franta... invata sa iubesti knd mintea ti-e pierduta... sa mergi cu capul sus knd soarta ti-este cruda... sa stii s-ajuti p altii knd nimeni nu te ajuta...

7.... if you wanna be more sexy , stay in bed and drink more PEPSI ...

8.o scoica de aur la inima mea
si perla iubirii se afla in ea
scoica se sparge`n valurile reci
perla iubirii ramane pe veci

9. Trandafirul se cunoaste
Dupa floare sh miros
Dar eu te cunosc p tn
Dupa chipul tau frumos...

10. tu ai ras , io am plans
oare nu e de`ajuns?
m`ai minitit
nu mai pretzuit
Tu n`ai stiut cat te`am ubyt :X

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu