marți, 20 noiembrie 2012

Statusuri noi de dragoste

1.Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.
2.Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat
3.Atunci cand vei vrea sa ma ranesti, adu-ti aminte ca ai facut-o deja
4.Frumusetea este in orice. dar nu oricine este in stare sa o vada
5.Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.
6.E o poza cu noi ce imi spune ca-mi lipsesti❤❤Te iubesc
7."Viata e un joc, din care nimeni nu se poate retrage nicicand, ducand cu sine castigul"
8.Invata sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare...
9.Stau si privesc afara, vantul bate frunzele se duc ca amintiriile cu tine, cand ma gandesc ca nu mai esti cu mine ma doare sufletul, tu esti acum undeva departe
10.°º•I love u•º° ❤Asta e felul meu. daca nu intelegi tu azi.atunci intelege maine altu`❤●๋❤
11."E în zadar sa vorbesti celui care nu vrea sa te asculte."
12.A part of you has grown in me. And so you see, it's you and me together forever and never apart, maybe in distance, but never in heart
13.Tocuri inalte, parul lasat pe spate...Delicata,rujata si atent parfumata.Mersul ei de felina pe baieti ii alina. Daca nu esti atent ramaï fara un cent... love struck""
14.II ignoram pe cei ce ne adora... ii adoram pe cei ce ne ignora. ii ranim pe cei ce ne iubesc.si din pacate ii iubim pe cei ce ne ranesc.
15.[]Spui ca sunt fitoasa... Te ascult atent! Chiar crezi ca imi pasa?
16.O femeie-n viata ta E ca focul, nu uita!
17.Am un zambet urias pe fata. E numai vina luihappy; x"
18.Nu o lasa sa plece, stii ca e singura care te intelege! Iubeste`o, fa`o sa uite ca ai fost rece
19.Uneori as vrea sa fi ramas acelasi copil putin retras...Acelasi copil cand asteptam Craciunul cu nasul lipit de geam
20.Viata merge inainte indiferent de ce-ai facut Zambeste si fii dulce la fel ca la inceput

Va salut pe toti cei ce-mi viziteaza blogul...Daca aveti pagini de facebook sau alte bloguri dati un reply la acest post cu link si il voi afisa pe pagina!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu