miercuri, 5 decembrie 2012

New funny status

1. 1f u C4n r34D 7h1s u r34lly n33d 7o G37 l41d
2. Nu beau, nu fumez, nu ma droghez, nu-mi insel prietena, dorm de la 22 la 6, sunt foarte cuminte. Dar si cand ies din puscarie…
3. Bate si ti se va deschide… proces penal
4. evita mahmureala/ ramai beat
5. vino mama sa ma vezi, muncitor la spatii verzi, c-am furat si eu ceva, si m-a prins politia

6. bag p|_|!a in ea de viata;are careva un prezervativ?
7. Hopefully this message will distract you long enough for me to steal all your money. Thank
8. Nu fumati in pat. Ca nici noi nu facem sex in scrumiera.
9. Nope, no wise status today
10. shit happens… .every fucking day….and you know what? somedays, twice a day!
Status amuzant, bonus: save energy, sleep in school
11. “My name is Bond… Vaga Bond”
12. Invisible to Everyone
13. Save a tree eat a beaver
14. “Ne pare rau dar nu ai acces la acest utilizator de messenger”
15. Ma cheama Gabi, dar prietenii imi spun BA!
16. Oficial imi merge bine , neoficial e jale
17. astept sa-mi moara p#&@,sa ma dedic in totalitate bauturii…
18. join the dark side we have cookies
19. – cine imi citeste statusul ii un BOU -
20. doar buzz.nu mai am monitor
21. Cand stapanul nu-i acasa, sar pe geam si intru-n casa.
22. Enervez in rate lunare
23. Le stiu pe toate ….da-s maritate
24. eu imi f*t viatza. .viatza ma f*te pe mine..suntem un cuplu fericit..si ne simtzim bine
25. Mama prostilor e mereu gravida
26. Nu-ti ridica femeia la cer ca te va insela cu primu inger
27. Prietenii falsi sa imi dea un Buzz…astazi fac prezenta..
28. n`am status acum … da am avatar
29. Daca pozele ar vorbi…… ce crezi ca ar spune avatarul meu?
30. Last one to die please turn out the lights

Bonus..ceva romantic:
 Cand clopotul va bate sa parasesc pamantul cand oameni fara mila imi vor calca mormantul cand lumea pt mn nu va mai exista atunci si nici atunci eu nu te voi uita

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu