luni, 27 mai 2013

Statusuri bune

1.Inima mea plange si nu vreau sa vada. Nu vreau sa vada pentru ca nu intelege. Cum a trecut timpul si mie tot nu-mi trece
2.Adevarul costa scump... si o sa-ti demonstrez, vreau sa intelegi ca daca tu IGNORI tot ce te inconjoara... asta nu inseamna ca o sa dispara!
3.Si imi imaginez ca fumul de tigara, esti tu. Il suflu, apoi se evapora. Cu exceptia ca uneori imi intra in ochi, si ma doare. Dar imi trece
4. Adevaratele greutati pot fi depasite. Doar cele imaginare sunt de neinvins
5.Banii nu aduc fericirea dar te ajuta s-o intretii
6.Uitam ce vrem sa ne amintim si ne amintim ce vrem sa uitam!
7.Durerea te face mai puternic, frica te face mai curajos, si suferinta mai intelept
8.Există momente în viaţă când nici măcar timpul nu mai poate fi considerat o rezolvare. Asta pentru că sunt răni în suflet, care sângerează şi vor sângera mereu, dar care nu te omoară.
9.Ridică fruntea sus, şterge-ţi lacrima, ştiu că te doare. Orice s-ar întampla trebuie să fii tare!
10.Fericirea este ca o minge: alergam dupa ea si cum am prins-o ii dam cu piciorul




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu