miercuri, 24 octombrie 2012

Statusuri inteligente

1.Whhat dacă viaţa veni cu o ◄ ◄ REW PLAY ► ▌ ▌ █ ▌ PAUSE STOP
2.Mi-am pierdut ursuleţ de pluş. Pot sa dorm cu tine?
3.Femeile întotdeauna vă faceţi griji despre lucruri pe care barbatii uita; oameni vă faceţi griji mereu despre lucrurile pe care le amintesc femeilor.
4.Întreaga lume este mare! Asta este … până când te vei trezi.
5.Când inamicii tăi sunt greşeli, nu le întrerupă.
6.Nu contează cât de mult ne-am călătorit pe drumul greşit, ne putem întoarce mereu în jurul valorii.
7.Atenţie, nu este sigur să vorbeşti cu mine la acest moment ..
8.Uneori cea mai buna razbunare se mişcă înainte şi de a fi fericit, în ciuda oamenilor care încearcă să vă trageţi în jos.
9.Adevărata frumuseţe a unei femei este abilitatea ei de a face un om mai bun în fiecare mod.
10.Nu puteţi face aceeaşi greşeală de două ori. A doua oară când îl face, aceasta nu mai este o greşeală, este o alegere.
11.Sunt atat de inteligent ca, uneori, eu nu înţeleg un singur cuvânt din ceea ce spun.
12.N-am uita de necazuri, doar pare întotdeauna să mă găsească.
13.Mintea mea îmi spune să renunţ, inima mea nu mă va lăsa.
14.Nu se poate ocupa atenţia mea nedivizată.
15.Nu trebuie sa ma uit la ceea ce spui dacă te uiţi la ceea ce crezi.
16.Problema de rezolvare a unei probleme nu este o problemă, dar atunci când o problemă rezolva o problemă fără nici o problemă, atunci problema nu este deloc o problemă. Orice problemă?
17.Oamenii poarta masti pentru a vedea cui îi pasă suficient pentru a vedea prin ea. Am construit un zid în jurul meu pentru a vedea cine ar fi destul de curajos să-l urce.
18.Există o linie subţire între nebunie şi geniu. Eu, eu, sunt la mijloc, şi destul de sincer, mă bucur de fiecare al doilea el.
19.Vreau o relaţie reală, nu un facebook
20.Oameni nebuni iubesc oameni nebuni oameni normali vere nu inteleg ..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu