marți, 11 martie 2014

Statusuri Versuri 2014 ▲

▲(2014)


Linistea asta ma omoara
Veninul imi patrunde ca o sageata
Cosmarul asta ma doboara
Noaptea nu se mai termina odata.

Trandafirul se cunoaste
Dupa floare sh miros
Dar eu te cunosc p tn
Dupa chipul tau frumos...

nu iubi kt eshti eleva
k nu faci nimic in teza
stai cu ochii p peretzi
sh cu gandul la baietzi
de ar fi teza o iubire
sh subiectul ochi caprui
ash scrie la nebunie
sh ash lua premiul intai

la scoala ti se da o lectie,apoi un test...in viata,ti se da un test care te invata o lectie
Sunt doar niste cuvinte Ce imi aduc aminte de ceea ce imi spuneai cand ne-am cunoscut. Sh inca alte cuvinte care imi intra in minte cand cu tine sunt sh imi place sa le aud.

Cine-i harnic si munceste
Ori ii prost ori nu gindeste..
Scoala multă nu se cere...
Sa fii prost, sa ai putere...

... if you wanna be more sexy , stay in bed and drink more PEPSI ...

Nu dispera cind soarta te apasa
Si nici nu plinge de-al tau destin
Caci dupa un chin viata-i mai frumoasa
Cum dupa ploaie ceru-i mai senin.

Faptele tale mi-au omorat zambetul,
Acum stau si plang caci mi-ai otravit sufletul.
Ai distrus un vis frumos si-acum
Iti pare rau ...dar la ce folos ??
cE a fost , a fost !


De ce ma ranesti cu vorbe reci ?
Ma minti,ma alinti,apoi imi spui ca pleci,
Nu-ti pasa pentru ca stii ca ale mele bratze te vor primi oricand,
Insa nu te juca cu dragostea ca s-ar putea sa inchei jocul plangand !


La poarta inimii cand mi-ai batut,
Eu ti-am deschis cu un sarut.
Si-o-nchind acum in urma ta,
Pentru ca nu mai esti iubirea mea !

Invată sa iubesti cand inima ti-e franta... invata sa iubesti cand mintea ti-e pierduta... sa mergi cu capul sus cand soarta ti-este cruda... sa stii s-ajuti p altii cand nimeni nu te ajuta...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu